Особистісний портрет





У труді прийде натхнення раз у рік,

Але коли - не знає чоловік.

Щоб тих щасливих днів не загубити,

Потрібно працювати цілий вік. 

                        Дмитро Павличко



                                


                            Я - учитель

Учительська професія – це людинознавство,
постійне проникнення в складний духовний
світ людини, яке ніколи не припиняється.
(В. Сухомлинський)
Так у мене зародилася мрія стати вчителем ще тоді, у школі, хоча й лідерських здібностей не було. Та закралася думка, що вчитель – це актор, його роль триває не годину і не дві, а довгі роки; учитель – це лікар, врешті-решт – це творець, будівничий.
І ось вона, педагогічна нива, нелегка, терниста, але все ж благородна. Настанова вузівського викладача педагогіки, який часто цитував Сухомлинського, стала пріоритетною: «Якщо у вас викличе досаду й серцебиття кожна дитяча витівка, якщо вам здасться: ось вони, діти, вже дійшли краю… і треба вживати «пожежних» заходів, - сім раз зважте, чи бути вам педагогом.» І я зважила. 21 рок на педагогічній ниві.
Знаю мету – виховувати креативну особистість; усвідомлюю завдання, яке ставить сьогодення, - «зробити» учня самостійною, відповідальною, стійкою до життєвих випробувань особистістю.
Користуюся такими заповідями:
  • кожна дитина талановита;
  • кожен учень має право на помилку;
  • кожен школяр має право на творчий пошук.
Як педагог-філософ сповідую віру в життя, як майстер-педагог – віру в дитину, як психолог – віру в себе.
Працюю над проблемою «Впровадження інтерактивних методів навчання з метою розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури.» Пріоритетними напрямками роботи є:
  • апробування і впровадження нових педагогічних технологій;
  • розвиток компетентностей учнів;
  • проектна діяльність дослідницького типу.
Морально-етична настанова для кожного
"Собори душ бережіть"
О.Гончар




Моє портфоліо





4.Сертифікати: 1 2 3 4
5. Я - класний керівник











Немає коментарів:

Дописати коментар